Ich höre gerade...und denke dabei an....

in „Smalltalk“

Zu diesem Thema gibt es 24447 Antworten

„Stendal“ (Pseudonym)

Θα πεθάνω ένα πένθιμο Του Φθινοπώρου Δείλι
(Αλαργινή)


Diafana Krina ° Θα πεθάνω ένα πένθιμο... Του Φθινοπώρου Δείλι

Απάνω στὸ τραπέζι μου πάντα η δική σου εικόνα,
που πάντα μὲ τὴν ήμερη ματιά της μὲ κοιτάζει,
καὶ δὲν είναι ὁ άνεμος, μὰ είσαι έσύ, τὴν πόρτα
ποὺ μισανοίγεις γιὰ νὰ μπείς τὴν ώρα ποὺ βραδυάζει.

Κώστας Ουράνης

Aaaahhh Diafana Krina = Transparente Lilien :) beste griechische Band, die es je gegeben hat.